woensdag 18 juni 2008

Voorlopig nog "oef", maar in gedachten nog "ai"

Vorige zondag kregen we nogmaals blij nieuws. Ik ben nog steeds zwanger.
Momenteel zit ik nu in mijn zesde week. Ik tel de dagen af tot de eerste echo, want een miskraam kan nog steeds...
Sinds vorige vrijdag heb ik last van een gevoelige maag. Ik ben redelijk misselijk, maar ach, dat neem ik er bij. Het is tenslotte voor de goede zaak.
Mijn darmen en rug spelen me erg veel parten en ook emotioneel zit ik er wat onderdoor. Waarschijnlijk door de pijn en de spanningen van de afgelopen maanden. De dokter heeft me drie weken thuis geschreven om te rusten en de kans op een miskraam niet te vergroten. Het is voor mij wel een opluchting omdat het werken met de cliënten op het ocmw echt wel zwaar is als je zelf zo onder spanning staat.
Op 1 juli om 11.40u hebben we onze eerste echo, pas dan, als het goed loopt, zal ik beseffen welk wonder er in mijn buik zit.

1 opmerking:

Unknown zei

Zopas een blog begonnen en toch al een goed resultaat. Of niet?
Want je zou gisteren toch een echo hebben gisteren? Ik ben benieuwd naar het resultaat en hoop voor jou dat je voor de eerste maal een vruchtje hebt gezien op echo!
Zelf zijn mijn ventje en ik pas in de medische mallemolen terecht gekomen. Momenteel zijn ze nog aan het onderzoeken wat er mis, want alle onderzoeksresultaten hebben nog totnogtoe niet knn vertellen waarom het niet lukt om spontaan zwanger te worden. Een laparoscopie staat gepland voor volgende week donderdag.
Veel succes!!!

Bokje
http://babyproject.skynetblogs.be/